profimedia-0966215895.jpg

Američki vlasnici Svonsija, predvođeni Bretom Kravatom i Džejsonom Koenom, imaju za cilj da prošire globalni brend kluba iz engleskog Čempionšipa i povećaju komercijalne prihode.

Snup Dog, koji ima 89 miliona pratilaca na Instagramu i preko 20 miliona na mreži X (bivšem Tviteru), predstavlja značajno pojačanje u marketinškom i promotivnom smislu.

„Ovo je uzbudljiva prilika. Svonsi ima snažan identitet, neverovatnu bazu navijača i ambiciju da se takmiči na najvišem nivou. Pošto i sam igram na najvišem nivou, verujem da mogu da doprinesem svojim iskustvom. Moj cilj je da pomognem rastu kluba na pozitivan način i da učestvujem u izgradnji svetle budućnosti“, izjavio je Modrić tom prilikom.

Ova nova ulaganja mogla bi predstavljati značajan iskorak za klub koji se nada povratku u Premijer ligu i jačanju svoje međunarodne prepoznatljivosti.

(Kurir.rs / Lajk.rs)